VILL HA - FRÅN MAKE UP STORE.

Jag är i behov av nytt smink!
Ska på sminkkurs hos Make Up Store inom kort (förhoppningsvis) och jag tror att man då får välja produkter till det sammanlagda värdet av själva kursen. Då får consealern Cover All Mix följa med mig hem plus en ny foundation. Bara jag har nice produkter som fixar en schyst hy så är jag nöjd. Men eftersom Make Up Store har så himla mycket annat så skulle jag lika gärna vilja ha precis allt!

Här kommer några godisbitar som jag gärna skulle vilja ha här hemma:


Studio Foundation: 225 kronor
Matt Foundation: 245 kronor
Cover All Mix - consealer: 265 kronor

---


Nagellack
Patricia. Elina. Ebba. Camille.
130 kronor styck. 

---



Läppstift
Happy. Baby.
170 kronor styck.



Lip Plumper X-treme: 265 kronor.
Lip Care Mix: 175 kronor.
2010-11-03 00:47:11
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback