NÅGON SOM VILL GÅ PÅ UTEMATCHEN MED MIG?

Blir snart desperat. Finns två matcher denna säsong som jag så fucking jävla gärna vill gå på och det är Utematchen den tjugosjätte december mellan Färjestad-Frölunda och Frölunda-Färjestad som är den tjugonionde januari. Kommer gråta och gå in i en djup depression om jag inte får uppleva dom där hockeyfesterna. Jag lovar. Jag kommer gå under. Dö. Gråta floder. Äta ihjäl mig. Det går faktiskt att göra det, se bara på filmen Seven. Tro mig, ni vill inte att det ska hända mig.
2010-11-17 12:27:43
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Daniel Gustavsson
DATUM: 2010-11-17 | TID: 16:55:32

Stå breve mig!! :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback