JAG HAR INTE GLÖMT ER, MINA SMÅ SKATTER.

Rebecca tycker att min blogg är tråkig, att jag bara skriver om min underbara, helt fantastiskt goa kille hela tiden. Och Ja, jag vet. Min blogg ÄR tråkig om man inte heter Louise eller Daniel (hoppas han gillart, thihi :$) och är tillsammans.
Så förlåt Rebecca.
Jag vet att det fanns en tid då jag ofta skrev om dig och Danne här. Vi var liksom ett team. Inget kunde stoppa oss. Alla var avundsjuka på oss och är det fortfarande. Jag har inte glömt er bara för jag svävar på rosa moln. Jag lovar. Ni är ju trots allt dom som har gjort att jag och gosen har fått kontakt. :) Ni har hedersplatsen på vårt kommande bröllop.

Tycker om er.
Puss / er Louise


Fortfarande snyggaste bilden.
2010-11-07 23:26:45
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-11-08 | TID: 13:17:54

hoppas att det blir en förbättring. Skulle vilja veta vilka som är avundsjuka på oss också, skulle va kul att veta liksom ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback