HOCKEYTIME IMORGON.

Imorgon ska jag på hockey.
Färjestad möter Frölunda och jag ska, för första gången på länge, sitta på plan 2. Fattar ni att jag kommer vara rädd för att ramla ner eller? Plus att man inte får rätta feelingen heller, men seriöst, på en match som denna så skulle jag kunna göra mycket för att bara få vara en del av hockeyfesten.

Det är något speciellt när Färjestad möter Frölunda. Det brukar alltid bli jämna matcher, bra spel, mycket känslor och framförallt mycket folk - både på sittplats, hemmastå och bortastå. Älskar Frölundafans. Vill gifta mig med ett, men kommer aldrig kunna få DG att byta lag. Tyvärr. Jävla stördo, hejar på Färjestad när han är född, uppvuxen och bor på Västkusten. Det är sjukt.


2010-11-20 00:02:14
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback