DAG 1 - OM MIG.



Jag heter Louise och bär ett efternamn som bara sju till utöver mig har. När jag, förhoppningsvis, i framtiden
gifter mig så vll jag utan tvekan behålla det, men kommer i så fall lägga till min killes efternamn. Där är jag inte riktigt än, men något som börjar komma närmare och närmare är i alla fall min artonårsdag, som det idag är trettiosex dagar kvar till. Jag föddes den femte januari 1993 på Centralsjukhuset i Karlstad och bodde sedan sex år i Skoghall innan jag och mamma flyttade till Molkom och bodde där i ett år. Ända sedan 2000 så är jag en stolt Karlstabo och kommer vara det i, först och främst, ett och ett halvt år till. Vad som händer efter studenten är det ingen som vet.

Är elev på Sundsta/Älvkullen och läser linjen Sam-Media. Vad jag vill jobba med i framtiden är något som jag brukar tänka på ibland, men jag har ännu inte hittat ett direkt svar på det. Jag har länge velat bli sportjournalist, men jag vet inte riktigt om det är något för mig. Jag älskar att skriva, det finns det ingen tvekan om, men som det känns nu så är jag för blyg för att vara en person som jobbar så mycket med att prata med nytt folk. Ska jag som inte ens svarar i telefon när det inte är någon som jag känner som ringer klara av att prata med helt nytt folk alla dagar i veckan typ? För övrigt så tror jag att jag skulle bli alldeles för nervös om jag skulle få i uppdrag att intervjua någon hockeyspelare. Tänk er, jag intervjuar Jonas Junland i Färjestad. Oh my god.

Om jag är blyg med nya personer så är jag raka motsatsen med folk som jag känner. Jag är den som pratar mycket (läs: mest) och drar dåliga skämt för att få folk att skratta, men de skrattar oftast inte åt skämten, utan åt mig för att jag är den enda som skrattar åt dom. Sån är jag liksom. Take it or leave it.

Vad kan man mer säga om mig?
Jag är 168 cm.
Jag har oftast 40 i skostorlek.
Jag färgar håret lika ofta som man byter underkläder.
Jag har aldrig varit i Stockholm.
Jag har aldrig varit i Göteborg (första helgen i januari ändras det!!!)
Jag har aldrig åkt tåg.
Jag har aldrig sett Lejonkungen.
Jag har haft tre hål i tänderna (rätt bra med tanke på att jag älskar godis)
Jag fick (låter som "här varsågod, du får honom") min första pojkvän när jag var 17 år och 292 dagar
Jag älskar att skriva sån här onödig fakta om mig.

2010-11-30 22:45:07
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback