you gotta give to get back



Som ni nog märker så är min musiksmak otroligt blandad. Under en tid när jag var lite yngre så lyssnade jag mycket på svenska singer/songwriters som Anna Ternheim, Frida Hyvönen, Sofia Talvik, Jenny Wilson, El Perro Del Mar, m.fl. Det är något eget med dom. De har sound som jag inte har hört någon annan ha innan och det är det som gör dom så spännande. Igår hemma hos syster så satt jag och lyssnade på låtar av dom här artisterna och blev lite sentimental. Lite soft sådär.
Mer singer/songwriters, tack!
2010-03-27 23:53:46
Musik non stop Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-28 | TID: 11:30:51
URL: http://kitchi.blogg.se/

Svar: Åh, tack! Klart du ska få! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback