vatten, stan är full av vatten



Seriöst.
Just för tillfället hatar jag att bo i Karlstad/Hammarö.


Vattenläcka, hur jävla kul är det att vara utan vatten? Man blir ju så sjukt hjälplös utan vatten. Känns som om man inte överlever utan att ha rinnande vatten i kranen. Tänk vad bortskämd man är det. Tänk dom som inte har det så. Eller dom som inte ens har rent vatten. Dom som får dricka smutsigt vatten som vi kanske till och med skulle dö av om vi drack på grund av att vi inte är vana vid sånt vatten. Det gör så jävla ont att tänka på.

Vi börjar att få tillbaka vattnet nu tror jag. Det rinner när man vrider på kranen, men utan tryck. Hoppas verkligen att det inte tar så lång tid till tills det är någorlunda normalt igen. Det stod att det kan ta längre tid för dom som bor på Hammarö. Tack för den liksom. Det är ju där jag befinner mig just nu. Roligt. Åker fan hem till Karlstad sen jag. Eller inte.
2010-03-20 13:22:35
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback