the beach boys i juli - I'M ON!



2 Juli.
Mariebergsskogen, Karlstad.
The Beach Boys.


Dit ska jag även om det kostar 420 jävla spänn och fastän jag aldrig har ens tänkt tanken att börja gilla The Beach Boys för jag menar, hur ofta kommer det någon känd grupp dit liksom? Till Mariebergsskogen? Inte ofta alls. Kan dra dit med min pappa och mamma. Är nästan hundra på att pappsen gillar dom. Tror bestämt att jag har hört honom spela Barbara Ann på datorn från någon sån där gammal cd. Det går ju att lyssna på, alltså sån musik. Dock inte lika bra som Lady Gaga, men vad är det egentligen liksom?
2010-03-07 00:24:47
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback