goes redhead or?

Skulle ni döda mig om jag färgade håret rött eller?
Skulle ni stå utanför min dörr med pistolen i handen och skrika:

"Louise, va fan har du gjort med ditt hår?! Vi vill ha en bra förklaring, annars är det vi som skjuter dig och du kan säga farväl till allt du någonsin drömt om. Vi ska se till att du hamnar i helvetet. Där hör du ju hemma. Du blir säkert BFF med djävulen. Han kommer säkert gilla ditt hår. Men vi, vi gör det INTE! Du ska dööööö!"
Skulle ni det?

Seriöst så har jag funderat på det. Rött hår. Vore nice eller? Vet redan att min gode vän Danne inte delar min uppfattning. Han säger att jag har för kort hår för det. Tack för den liksom. Tycker det är snyggare med rött hår på de som har lite kortare hår, men men.







Vill verkligen göra något annorlunda med mitt hår.
Samtidigt vill jag inte förstöra det när det har blivit så blont.
Samtidigt så skulle jag kunna tänka mig att färga det brunt.
Samtidigt så vill jag verkligen testa röttröttröttröttröttrött.
AAAAAAAAAAH BLIR SÅ FRUSTRERAD OCH ARG.
2010-03-04 01:14:25
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-04 | TID: 17:00:44
URL: http://kitchi.blogg.se/

NEJ! Färga inte rött! Alla gör ju det. Du måste ju standa out in a crowd Louise! ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback