diagnos: prestationsångest


Hehe, Färjestad är överallt inom min familj märkte jag precis.

Alltså seriöst så har jag bloggtorka. Eller rättare sagt, jag vill blogga massor. Göra flera inlägg om dagen och inte bara massa inlägg som inte betyder något, utan bra inlägg som folk tar till sig. Grejen är den att jag får prestationsångest. Jag vet vad jag ska skriva, men jag får liksom inte ner det på ett bra formulerat sätt. Riktigt frustrerande. Tror nästan att jag får göra några videobloggar istället för att kompensera mitt dåliga skriftliga bloggande. Vet ju att ni gillar att jag skämmer ut mig framför kameran så. Hehe. Vad gör man inte för sina läsare/tittare?

PUSS PÅ ER.
LOLLO LOVES YOU.

2010-03-04 23:06:11
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback