TISDAG - huvudvärk / blixtkrig / utvecklingssamtal

HEJSAN.
Det är med huvudvärk jag bloggar idag. Kul. Verkligen. Men det hindrar mig inte ifrån att lira musik på hög volym här hemma hos pappsen. Är ju ensam där så jag stör ju ingen. Eller jo, grannarna kanske, men vem bryr sig om dom liksom? Förresten har jag bäst musiksmak så det är lugnt.

Jaha, vad har dagen bjudit på då?
Historieplugg i biblioteket bland annat. Inte roligt alls. Vår grupp ska skriva om Blixtkriget (Blixtkrigen) under Andra Världskriget och det är sjukt ointressant. Tycker inte att någon borde kunna något om det. Det som är intressant när det gäller Andra Världskriget är ju koncentrationslägren och alla försök som till exempel Josef Mengele gjorde. Det andra bryr jag mig inte alls om. Eller rättare sagt; jag vill bry mig, men orkar inte.

Vid 15.00 idag hade jag utvecklingssamtal eller iup-samtal eller vad det nu heter. Det gick bra, som vanligt. Fast jag fattar inte en grej. Nästan alla lärare hade fyllt i lappar om hur man låg till i deras ämne, så när vi kom till lappen med Estetisk Verksamhet-Bild så stod det bland annat "Jobba på tålamodet" WHAT THE FUCKING FUCK? Jag? Jobba på tålamodet? Vad i helvete? Nej! Nej! Nej! Seriöst så blir jag irriterad för jag har verkligen inte ens vart i närheten av att visa brist på tålamod. Hoppas verkligen att han har skrivit fel.
2010-03-30 16:31:54
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2010-03-30 | TID: 22:14:48
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Till mig skrev han att jag hade "fin hand med redskap", haha!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback