fredag - mediekunskapsprov, chill, hockey, go mat, livet leker

HALLEHALLÅHALLEJ.
Och priset för Sveriges sämsta bloggare går till LOUISE!! Seriöst. Det måste nästan vara så. Har bloggat jättedåligt den senaste tiden. Fy på mig. Ändring ska det bli. I promise you that. I alla fall så hade jag ju mediekunskapsprov idag på dagstidningar och det känns som jag kommer få åtminstone ett VG, men ännu hellre ett MVG. Skulle sitta gött nu efter misslyckandet i matten. Men det har jag glömt och blickar nu framåt mot nationella proven i maj. Blickar inte fram emot det med förväntansfulla, men jag vet att det ligger och lurar bakom hörnet. Men nog om det. Nu är det FREDAG och HELG och nu ska alla bara chilla och ta det lugnt. Ska ha en sån jävla slapp helg har jag bestämt mig för och får jag inte gå på hockeyn på söndag så kommer jag självdö lite, men men. Pizza har jag precis ätit och till hockeyn ikväll vankas pastasallad med kassler och fresh island dipp. Måste ju kompensera för det onyttiga jag redan ätit idag - en fjärdedels pizza och tacos i skolan. Hehe. Underbar dag, inget kan förstöra den. Eller jo. En fbkförlust, men de vinner så det är lugnt.


Pappa visar upp pizzan vi käkade förut. Hehe.
2010-03-26 17:04:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback