onsdag onsdag onsdag

HAJ PÅ ER.
Seriöst. Jag är helt sjukt borta idag. Vet inte om jag är trött eller bara störd. Känns inte som jag har vart i skolan idag, då är det fan illa. I alla fall så hade vi inställd historia och klassråd imorse så jag började 11.00. Hade bara spanska och idrott så det funkade ju. Fast mellan dom lektionerna så hade vi ju även en håltimme på nästan två timmar. Vad gör man då? Ingenting. Går först till biblioteket för att kolla om det finns någon dator ledig fastän man redan vet att alla kommer vara upptagna. Sedan går man till mediekorridoren och sätter sig där och gör nada. Kul kul.


Och sen köper man en sån här också som man äter slut på 5 minuter.
2010-03-24 18:15:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback