det kan vara så ibland

För tillfället så är jag lite sådär halvt förvirrad. Förstår inte riktigt hur folk kan ändra sig så snabbt och säga att man vill vara kompis, men sedan totalvänder och säger att det är bäst att man slutar snacka överhuvudtaget. Vart kom det ifrån liksom? Synd, men nu är det som det är. Glömma och gå vidare.

Sjukt skönt med helg känner jag, men samtidigt vill jag inte att det ska bli måndag. Vill inte stå där framme i svenskasalen och darra och stamma fram något som jag inte ens kommer komma ihåg. Vad ska man prata om? Aktiv dödshjälp? Dödsstraff? Bättre skolmiljö? Vad sjutton ska man prata om? Jag har ingen aning. Det löser sig nog. Eller så gör det inte det. Vi får se.

---


Mellanmål. Hehe.
2010-03-19 17:34:13
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback