make me up with make up



Jag kollar på något program på femman just nu som heter Sex Rehab. Tjejerna där fick i uppgift att ta av sig sitt smink för att dom tyckte att dom gömde sig bakom det. En tjej vägrade. Hon blev så jävla förbannad så hon gick därifrån. Pinsamt.

Jag skulle kunna gå utan smink, men det har blivit en vana. Jag är van att gå upp på morgonen och börja sminka mig nästan direkt. Först tvättar jag ansiktet och har på ansiktskräm. Sedan använder jag concealer, foundation, kajal ibland, mascara och rouge. Sedan är det klart. Fem olika sminkgrejer. Det är det jag oftast använder om det inte är något speciellt eller om jag inte känner mig oerhört ambitiös så jag orkar sminka mig med ögonskugga och såna grejer. Trots det så tar det 20-30 minuter för mig att sminka mig. Hehe. Så seg är jag.

Om jag bara fick välja två sminkgrejer som jag skulle få använda resten av mitt liv så skulle jag välja mascara och concealer. En riktigt bra concealer som verkligen döljer. En riktigt bra mascara som ger fylliga fransar. De två grejerna och jag klarar mig igenom livet superbra.
2010-03-17 22:42:53
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback