the season is over

Tomt.
Det känns bara tomt just nu. Känns konstigt att inte kolla på hockey på torsdag och se Färjestad spela. Ingen mer FBK-match förrän i september. DET känns tomt. Riktigt jävla tomt. Vet inte ens vad jag ska skriva. Innerst inne visste jag att det skulle ta slut idag. Jag visste att SAIK skulle ha övertaget av hemmaplan, men jag tycker att FBK ändå spelade ganska bra om man bortser från alla äckliga småfel. BTW så blir jag äckligt förbannat på folk som uttalar sig om det här även om de inte har en jävla aning om någonting inom hockey. Håll käften istället om ni nu inte är insatta. Tack för mig.

(Djurgårn', nu tar ni hem guldet för fan!)
2010-03-30 21:36:21
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback