the first schoolday

HAJ.
Första skoldagen idag på cirka en vecka. Kändes konstigt att gå upp 7.45 imorse när jag har vart van att gå upp runt 13.00-14.00 varje dag under lovet. Hehe. Inte det bästa man kan göra kanske, men definitivt riktigt gött så jag klagar inte på att ha lov i alla fall. Samtidigt var det gött att komma tillbaka till skolan idag.

Fick reda på betyg på engelskuppsatsen som vi skrev för många många veckor sedan. Fick ett VG. Okej, inte mer. Sedan lektionen efteråt så hade vi historia och då fick vi reda på betyg på historiaprovet som vi gjorde för någon vecka sedan. VG- blev det, 25 poäng fick jag och VG var 26 så det borde ha blivit ett VG-. Han sa dock att jag ligger på ett klart VG i betyg så det var ju nice.

Har ingen blogglust idag faktiskt.
Kanske lägger upp dagens outfit när jag kommer hem.
Men först blir det Rögle-Färjestad på tv:n och tre poäng till Karlstad.

PÖSS.
2010-03-09 18:59:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback