so happy I could die

At home in my apartment in Karlstad.
Fotoredovisningen gick bra även om jag alltid blir så jävla nervös när jag ska snacka om något, typ presentera något som jag gjorde idag. Jag ska alltid typ dra dåliga skämt och så. Som idag, det var en som sa att Pelle the cat såg arg ut på en av bilderna (gjorde han väl i och för sig på alla) och då sa jag "Men det är väl bara för han blev blind av blixten". Hehe. Kul. Men det är typiskt mig när jag är nervös. I alla fall så gick det bra så jag är nöjd. Pelle, du är kung!

Chansade på att det skulle gå att föra över bilder från min mobil också, så jag fotade lite dagens outfit förut. Tänka sig, när jag anslöt mobilen med datorn så funkade det. Fatta vad glad jag blir och fatta vad glada ni kommer bli nu när det äntligen kommer en dagens outfit. Fram med chipspåsen. Fram med Colan. Betrakta. Njut. Världen är allt bra vacker ibland.



Slitna jeans: Lindex
Vitt linne: HM
Svart topp: Ellos

2010-03-15 16:22:05
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback