"pappa, vi glömde säga I love you"

Pratade nyss med pappa.
P: Ja men vi ses imorgon då. Söv gött! Hejdå!
L: Sov gott! Hejdå!
*klick*

-Jag tänker en stund och ringer upp pappa igen-

P: Ja hej!
L: Vi glömde säga "puss och kram jag älskar dig".
P: Puss och kram. Jag älskar dig. Love you, god natt sov gott.
L: Hejdå!
P: Hejdå!

---

Nu blev jag officiellt stämplad som en tönt, men det struntar jag i. Hade jag inte ringt upp igen hade jag förmodligen tänkt på det hela tiden. Jag kan inte leva med att inte säga "jag älskar dig" till mina familjemedlemmar varje dag, om jag nu inte umgås med dom just den dagen. Nu när jag är hos mamma så säger jag det till syster och pappa varje dag, men inte till mamma. Och när jag är hos pappa så säger jag det till mamma. Haha. Fucked up, I know. Ska börja säga det till den jag är hos också.

2010-03-18 00:15:20
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback