onsdag - lovely schoolday and dinner at the pizzeria with friends

HALLOJ.
Gud vad tråkigt det är nu när jag inte kan ladda över bilder från mobilen - igen. När jag ansluter mobilen med datorn kommer det upp en ruta där det står "installera drivrutiner - sätt in cdskiva", men jag har ingen jävla cd. Det fanns inte med när jag fick mobilen och jag fattar inte varför det har funkat förut att ladda över utan att ha drivrutiner installerade. Blir så trött bara. När jag väl kom igång med att lägga upp bilder så ska det fucka sig. Aja, det fixar sig nog.

Underbart bra skoldag idag!
Historia - klassråd - spanska - lunch - idrott.

Det var någon konstig fisk idag (tror jag) till lunch så jag, Danne och Rebecca drog till Norrstrands Pizzerian för att käka. Jag tog en kebabtallrik medan de andra två tog pizza. Ångrade mig lite faktiskt. Borde ha tagit pasta eller Nachos. Menmen, om fyra veckor är det dags igen. Vi kör ju så att vi tre går ut och käkar på onsdags håltimmen en gång i månaden när vi har fått pengar. Trevligt värre tycker jag. Första gången var vi ju på Amigos, sen så förra gången så blev det Vilmas. Nästa gång är det min tur att bestämma! KEBABHOUSE, HERE WE COME. Eller inte.
2010-03-10 17:00:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback