now it's the end of standoutinacrowd

Gud vilken bra bloggare jag har blivit, eller inte.
Seriöst. Hur ska jag kunna överleva måndagen som kommer? På svenskan ska vi ha ett muntligt anförande om någon åsikt som vi har om ett valfritt ämne. Tanken är att det sedan ska starta en debatt. Grejen är den att vi ska snacka i två minuter i HELKLASS. Döda mig nu säger jag bara. Jag hatarhatarhatar det. Jag hade ju fan problem när det var för halvklass, så vad kommer jag inte få nu? Hatar att vi ska snacka om ett ämne som ska väcka debatt. Det blir så mycket svårare när man ska argumentera och verkligen vara övertygande i sin argumentation. Jag kommer dö. Jag vet det. Hejdå livet. Hejdå bloggen. Hejdå alla bloggläsare. Hejdå alla snygga killar. Hejdå alla som ligger mig varmt om hjärtat. Hejdå Färjestad. Hejdå alla. Jag har alltid älskat er och kommer alltid att göra det.

Puss / Louise

2010-03-16 21:42:42
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback