not such a good day I would have to say



HEJSAN OCH VÄLKOMNA TILL MIN BLOGG.

Ojsan vad bra min dag började. Gick ut till bussen, såg att det var en minut kvar tills den skulle komma. "Götte" hann jag tänka innan tanken slog mig att "just fan, jag har ju glömt mobilen hemma". Jahaja, bara att gå hem igen då. Sen när jag kom tillbaka till busshållsplatsen så var det sex minuter kvar innan en annan buss skulle komma så det var bara att vänta. Kom till skolan precis när lektionen började. Tur att jag hade med mig böckerna hem för jag hade aldrig hunnit gå till skåpet och sedan till Paviljongen igen.

Bilden gick så jävla trögt idag.
Skulle måla av våra händer när vi höll i något.
Jo tjena att det blev bra, skulle liksom inte tro det.
Efter det så skulle vi måla av oss själva i en spegel.
Läraren sa att det såg ut som om jag var en kille, hehe.
På slutet av lektionen blev det film om gamla konstnärer.
Intressant... Kanske inte så intressant när jag tänker efter.
2010-03-11 17:00:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback