någon som är sugen på crepes eller?




Syster min lekte mästerkock igår kväll.
Hon skulle micra crepes. En crepes. Heter det så? Aja, i alla fall så drog hon på så att timern stod på fem minuter för att hon sa att det stod det på paketet. Okej, visst liksom tänkte jag. Sen så tyckte jag att det lät länge så jag sa till henne. Haha. Sen när hon öppnar microluckan så ryker det som fan och börjar lukta bränt. Haha. Då brann det typ i crepsen. HAHA. Ja herregud vad roligt det var. Höll på att dö. Nästan. Hård som sten var den också. Mycket aptitligt. Haha.
2010-03-19 18:07:49
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Daniel
DATUM: 2010-03-19 | TID: 18:13:55

Var den svårtuggad? :)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback