min syster är allt bra fin hon ♥

Sitter och kollar igenom bilder på syrran och shit vilken kvinna hon är!
Klart hon är snygg liksom, hon är ju ändå släkt med mig, hehehehe.
Nej men seriöst så är hon verkligen jättefin, nästan så jag börjar gråta.
Jag är så känslig.


Kolla in, perfekt hy. Dela med dig lite av den va?!

Om jag skulle lägga upp en annan bild skulle hon döda mig.
Kanske dödar mig nu med, vem vet.
Syskonkärlek kallas det, ni vet ni som har syskon.

Seriöst så kan jag ibland undra om folk har fel på ögonen, för det finns flera som säger att jag och Carro är lika. Nej. Det är vi inte. Jag tycker inte det. Carro tycker inte det. Men det har vart flera gånger som folk har gissat att vi är syskon eftersom vi är så lika. Plus att folk tror att vi nästan är jämngamla. Som en på sjukhuset när vi var med mamma in när hon skulle få cellgifter. Hon bara "Det skiljer väl inte så mycket mellan er va?" och vi bara "Öh jo! Tio år!" Jag tar det som en komplimang i alla fall. Haha.

2010-03-27 00:38:20
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
C
DATUM: 2010-03-27 | TID: 22:09:35
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

Du e allt bra gullig du! Blir ju tårögd! Men du vet väl att det e fult att ljuga....:P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback