MEWANNAGETMARRIED

Jag är ju tjej och tjejer brukar vara lite på om bröllop. Det tittas ut klänningar redan när man är ung och man kollar ringar och får bilder i huvudet om hur ens drömbröllop ska se ut. Så är jag också. När jag var liten samlade jag till och med på tidningsurklipp med brudpar på. Så töntig var jag. Andra samlade pokémonkort, jag samlade brudparsbilder. Hehe. Men i alla fall så är det en dröm att gifta mig. Eller i alla fall förlova mig.

Friandet ser jag redan framför mig. Det ska inte vara något vanligt "hej-här-sitter-vi-och-äter-romantisk-middag-och-jag-kan-nästan-ana-att-han-kommer-fria". Nej, det där känns redan gjort. Visst, jag skulle ju inte direkt säga nej om det skulle råka ske så, men helst att det är lite annorlunda. Som att fria på Burger King eller i periodpausen i en hockeymatch. Det sista vore ju det optimala. Då skulle ingen annan tjej i hela världen vara gladare och lyckligare än mig.



Kanske någon av de här får pryda mitt ringfinger i framtiden?
2010-03-29 23:25:48
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback