med en näsa som rinner ska hon trotsa sig ut i det fina vädret

HAJ ELLER NEMOFISK.
Okej, nu är det såhär att jag gick upp 12.30 idag. Inte acceptabelt alls om ni frågar mig. Det är ju lov och när det är lov så ska man kunna sova till minst 13.00-13.30, inte plågas med att gå upp halv ett! Var i alla fall tvungen att gå upp då för att jag skulle hinna tvätta håret, duscha och fixa mig för att sedan åka in till stan innan 15.00. Har ju en tid på Druvan då.

Roligt att vara förkyld förresten.
Jomenvisst vet ni, förkylning har jag åkt på.
Plus att min hals fortfarande är lika slemigt äcklig..
Det är riktigt roligt att vara Louise ibland ska ni veta.

*Tyck synd om mig*
Eller inte.
Ska fixa mig lite till nu.
Hörs sedan när jag kommer hem.
Ha en underbar dag, PUSS.
2010-03-02 13:44:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback