mars kommer bli en snål jäkla månad

Seriöst.
Hur ska jag kunna överleva denna månaden?

Fick 1000 kronor av mamma i fredags så jag köpte TRESemmés hårspray för 89 kronor och Carolina Gynnings bok Ego Woman för 69 kronor. Kvar fick jag då 842 kronor. Pappa skulle dock ha 300 av mig för hockeybiljetterna som jag och Rebecca beställde förra månaden. Så nu har jag 542 kronor kvar.

542 kronor kvar som imorgon blir 442 kronor.
Sen ska det beställas biljetter till FBK-SSK för 195 kronor.
Kvar efter den beställningen finns då 247 ynka små kronor.
PLUS att både min mamma och pappa fyller år denna månaden.
PLUS att jag fortfarande inte har köpt någon present till min syster.

Snart är det så illa att jag går ut på gatan och säljer mig.
Lär ju i alla fall kunna tjäna någon krona då.
2010-03-01 21:43:10
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2010-03-02 | TID: 15:05:06

Försöka ha kontroll över pengarna ;)



Tänk en månad framåt och så



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback