måndag - monday - lunes

GOD EFTERMIDDAG MINA KÄRA VÄNNER.
Att gå till 17.00 i skolan en dag som denna (eller vilken dag som helst egentligen) är INGEN höjdare. Min hjärna har dött och min mage kurrar efter mat. Som tur är gör mammsen stekt potatis, ägg, bacon och korv. Det är mumma det vill jag lova. Vad har jag gjort annars idag då? Hmm ... Hade muntligt på svenskan. Yepp. Jag gjorde det till slut och det gick bra. Jag tyckte det i alla fall och det är det som räknas, säger vi. Skönt att ha det gjort i alla fall. Nu kan jag gå på lov med gott samvete sen på torsdag. UNDERBART! Ingen dagens outfit idag hörreni. Uppdaterar med lite andra bilder senare om jag inte somnar av trötthet efter maten. Känner mig som en gammal tant ibland. Älskar att sova på dagen, men nu hinner jag icke. Snyft på det. Men imorgon ska det ... inte heller sovas kom jag på för då ska jag hem till pappa. Suck. Aja, får väl gå och lägga mig tidigare ikväll. Eller inte. Hehe.
2010-03-29 17:55:50
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-29 | TID: 19:10:10
URL: http://kitchi.blogg.se/

Haha, det var precis det vi åt idag! Läskigt ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback