louise picasso is my name bitches




JEPP SÅ ÄRE.
Louise Picasso, smaka på det ni.

Känner att jag äger ut alla på bild. Stackars alla andra som går i samma grupp som mig på estetisk verksamhet. Eller inte. Fy fan vad sämst jag är. Haha. Kan inte ens rita ett rakt streck liksom. Det värsta är, att det här ska föreställa ett självporträtt. Alltså - DET ÄR JAG. Kolla bilden högst upp. Värsta fettot? Lockigt hår? Hmm? Råfeta ögonbryn? Tack för att jag själv målar så jag ser ut så. Tack som fan.

Den bilden som är målad under är en "förbättring" av självporträttet. Hehe. Snygg näsa. Snygg fet hals jag målade dit också. Har jag verkligen sån? Och kolla tuttarna. Hehe. Värsta urringade linnet. Hihi. Oops, that's just me liksom.

IG i bild, det känns gött eller?
2010-03-18 22:20:17
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback