louise goes piercad?

Seriöst så är jag sjukt sugen på att pierca mig.
Antingen pierca mig på något udda ställe i örat, eller i tungan (kommer aldrig hända) eller i överläppen. Är inne som fan på att pierca mig på vänstersidan av överläppen. Det är så grymt snyggt. Är även sjukt sugen på att göra en sådan cool öronpiercing som är på tredje bilden här nere. Så grymt cool är den. Men vågar jag? Naaaej. Första bilden är också cool. Åååh. Vill också vara ball.

Har ju en piercing i brosket uppe på örat. Där brukar jag ha ett örhänge som ser ut som en spik. Grejen är den att det har gått sönder. Mitt liv är förstört typ. Måste kolla om jag kan limma det på något sätt, för det är liksom jag. Det är min grej. Typ när folk ser mig så tänker dom "Jahaja, där kommer Louise. Hon som har spik i örat. Cool kvinna det." Hehe. Måste ju fortsätta leva upp till min coolhetsfaktor liksom. Inte svika mina fans ju. Okej, det här inlägget spårade ur. Slutar nu. Ha det gött, haj!




Bilder från Tribe

2010-03-20 00:59:24
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback