louise, du kan fan andas ut nu

HELLO MY LITTLE FRIENDS.
Jag kan seriöst säga att jag är oerhört glad, lättad, lycklig och allt sånt bra eftersom jag fick tillbaka mitt matteprov idag och såg att jag inte fick mitt första IG någonsin, utan ett G. Godkänt. Känns helt fantastiskt med tanke på att jag verkligen trodde att jag skulle bli underkänd. Har aldrig haft sån stark känsla av misslyckande förut. Men nu kan jag andas ut. I alla fall för en stund. Min sladdjävel funkar inte igen, btw, så jag kan inte lägga över bilder till datorn. Glömde min braiga sladd hos pappa också, men imorgon kommer det upp nya bilder. I promise y'all that. Nu blir det att sussa kudde en liten stund, sen upp och plugga. Mediekunskapsprov väntar runt hörnet. Götte! Eller inte. Fan måste beställa biljetter också om det finns kvar, till matchen på söndag. Får fixa det sen. Sängen väntar. PÖSS.


Här är jag, in the dark. Hehe, läbbigt, eller inte.
2010-03-25 16:17:24
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback