louise är uppe tidigt och väntar finbesök

HAJ.
Okej, kolla tiden jag är vaken eller?! 11.30 typ! Det är ta mig fan sjukt. Gick upp 11.00 på en fredag när det är lov. Det är sjukt. Anledningen är att jag väntar finbesök i form av en hårig svart sak på fyra ben. Yes, Doriz kommer hit snart och får jag som jag vill så somnar hon med mig i min säng. I alla fall tills pappa kommer hem igen. Han är iväg till Helmia och skulle kolla vad det är för fel på bilen. Haha. Han är smart han. Förstörde nummerplåten på bilen igår och idag höll han på att förstöra bildörren. Smart. Tur man inte ärvde den smartheten av honom.

Vi kan göra såhär.
Jag går och lägger mig igen snart.
Sen bloggar jag när jag går upp igen.
Okej?

Ha en bra dag i solskenet.
Håller på att dö varje gång jag tittar ut.
Det är så otroligt förbannat underbart vackert.
PÖSS.
2010-03-05 11:31:42
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-05 | TID: 14:48:01
URL: http://kitchi.blogg.se/

Våren är här! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback