look at that, look how they lookin at me

Ikväll kommer jag bjuda på egobilder plus videoblogs.
Gjorde en videoblogg inatt som blev lite fucked up eftersom min kära far öppnade dörren och störde mig när jag satt där på golvet och pratade med mig själv. Eller förlåt, med ER. Lägger upp den senare. Orkar inte nu. By the way så hörde jag en superduperbra låt med Lady Gaga och Wale häromveckan. Chillin heter låten och kan lätt spelas på repeat om och om igen utan att man tröttnar på den. Lady Gaga gör liksom hela låten. Hon standar out in a crowd så ja, hon är som mig kan man säga. Hehe.

HÄR HAR NI DEN, LYSSNA OCH NJUUT:


2010-03-05 17:30:59
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback