jag -plus- skiftnyckel är lika med a match made in heaven

Nu ni ska jag berätta en sak som jag är väldigt stolt över som hände nyss när vi möblerade om i vardagsrummet. Mamma grejade vid telefonjacket. Okej. Dags att erkänna. Vi lider av jack. I alla fall så råkade hon dra ur telefonsladden och sen fick hon inte i den igen för hon visste inte riktigt hur hon skulle göra för att få fast den. Så jag bara "Ge mig en skiftnyckel" och sen så bara fixade jag fast den. Typ skiftnycklade dit den. Fattar ni eller? Hur jävla händig jag är? Jag skulle kunna flytta hemifrån idag om det vore så. Ge mig bara en skiftnyckel så klarar jag mig genom livet.
2010-03-08 21:07:48
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
C
DATUM: 2010-03-08 | TID: 23:24:06

Ja allt löser sig med en sån oxå....:)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback