jag ♥ ormar kommer aldrig bli sant

Här ligger jag i sängen. Såg en bild på en o-r-m. En jag chattar med nämnde något om att det ligger en under min säng. Höll på att dö. Sen skrev han att den kanske hängde i taket. Höll på att dö ännu mer. Finns liksom inget annat som jag är mer rädd för än det. Kan inte ens se en på en bild eller höra någon prata om det. Helt sjukt är det. Det hindrar mig från att ha ett normalt liv. Folk tror ju att jag är knäpp när jag skriker som en galning så fort någon nämner o-r-m eller så fort min syster säger s-i-a-m-e-s för att vara taskig. Anledningen till det sista var att det på msn för ett tag sedan fanns bild på två o-r-m-a-r som var just s-i-a-m-e-s-i-s-k-a. Jag skriver det bokstaverat för det ser mindre läskigt ut då.
2010-03-09 23:34:13
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback