it's sunday and it's fucking snowing outside

HEJSAN ALLA MÄNNISKOR SOM LÄSER MIN BLOGG.
Okej, nu är det såhär att jag är sjukt besviken. Yes. Besviken är dagens ord. Det snöade fan ute när jag vaknade vid runt 12. Tror det snöar nu också. Kul. Igår skulle det vara årets varmaste dag och idag är det tillbaka på ruta ett med snö. Vart är världen påväg? Ja, jag vet inte. Har vart så himla seg idag. Skyller på den äckliga snön. Har legat kvar i sängen till typ 14.30 innan jag motvilligt gick upp efter att pappa hade sagt till mig. Tack som fan pappa. Love you anyway. Det enda jag ser fram emot idag är maten. Spaghetti och köttfärssås med tacokrydda och creme fraiche. Blir nog göddigt.


Önskar jag såg ut såhär idag. Suck.
2010-03-21 15:26:58
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback