I'm walking on sunshine

Ja men visst vet ni. Walking on sunshine. Det gör jag. Konstig känsla, men det känns som om allt är på väg att lösa sig. Lite roligt att jag precis har skrivit värsta deprimerande inlägget om att jag kommer dö på måndag och sedan totalvänder och skriver ett sånt här positivt inlägg. Men sån är jag liksom. Jag är som en berg och dalbana. Once it goes up, and then it goes down. Det är vår. Man kan inte hänga med huvudet då. På med solglasögonen, släpp alla bekymmer och lev livet!


But my heart still miss one piece, hope someone could bring it to me.

2010-03-16 23:05:59
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Daniel
DATUM: 2010-03-16 | TID: 23:12:46

På med solglasögonen, du är i KARLSTAD! :)

Daniel
DATUM: 2010-03-16 | TID: 23:21:35

Jag kan oxå göra så..med högerhanden istället..;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback