I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK

HEJSANSVEJSAN.
Är hemma idag från skolan. Känner mig varm samtidigt som jag känner mig kall plus att jag är hängig. Icke roligt. Jag är ju den som hade med alla kopierade sidor hem från böcker som vi i gruppen letade fram igår plus att jag även hade med det lilla vi skrev på datorn om Blixtkriget, så jag vet inte om de övriga i gruppen skrev något idag. Jag skickade sms till danne om att de kunde söka på nätet och att jag kollade ut från böckerna, men jag vet inte hur det blev. Synd att det skulle bli såhär, men men.



Love of mine
Someday you will die
But I'll be close behind
I will follow you into the dark
2010-03-31 14:09:56
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback