har en 90säng - är jag fattig eller bor jag bara i slummen?

Ligger i min 90säng och lyssnar på Lady Gaga.
Tänka sig, JAG har en sån mini säng. Det är nästan skandalkänsla. Men så fort jag har fixat om i mitt otroligt vackra rum så åker det där in en 110 säng, om inte större. Måste ju kunna bre ut sig liksom och ha plats om man får nattligt besök någon gång. Vilket aldrig händer, men om det skulle hända är det ju bra att vara förberedd så man slipper ha sällskapet liggandes på golvet eller på mig liksom. Inte så mysigt kanske. Beror ju i och för sig på vem det är som kommer på besök, men ändå.



Fashion put it all on me
Don't you want to see these clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be
2010-03-02 21:00:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback