händelserik dag i tråkig form

HEJSAN GOSINGAR.
Sjukt tråkig dag. Började den med att ha spanska från 8.30 till 10.20. Fan vad tråkigt det är. Om jag tyckte det var tråkigt i nian och hela högstadiet så är det inget emot vad det är nu. Vi lyssnade på någon konstig låt av en spansk poet vid namn Federico Lorca. Underhållande. Konstigt. Det var en rad som var typ såhär "Jag lämnade munnen mellan dina ben". Okej? Fräscht? Dagen fortsatte med svenska. Skulle ha haft muntlig redovisning, men jag bangade. Flera andra bangade också. Läraren blev sur. Jag förstår henne, men jag kunde helt enkelt inte. Ska göra det på måndag istället. Matte hade jag lite senare. Repeterade grejer inför provet imorgon. Har sjuk ångest, men det går nog okej. Första lektionen i film var det också. Vi blev indelade i grupper och skulle skriva plus och minus om spelfilm och semesterfilm plus att vi skulle skriva en sammanfattning om en dokumentärfilm som heter "Arbetarna lämnade fabriken" som vi själv fick komma på handling om. Kul kul.



2010-03-22 17:40:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback