first day of the break


Jag försöker göra en pussmun, men den blev fucked up.

Jag hatar att ha lov har jag kommit på. Okej, det kanske var att ta i, men det är så jävla tråkigt bara. Man gör liksom inget. Sover länge och är uppe länge utan någon som helst anledning. Inga roliga kvar på ens msnlista så sent på natten, men ändå är man kvar uppe. Tragiskt. Klockan styr mitt liv liksom. No doubt about that.

Vad har jag då för planer för veckan?
Imorgon ska jag in till stan, till Druvan.

...

Det enda jag har planerat den här veckan.
Förutom film på fredag om det nu blir så, har inte bestämt mig än.

Vill ni hitta på något så bara hör av er.

;)
2010-03-01 18:33:26
Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-01 | TID: 22:49:15
URL: http://kitchi.blogg.se/

Njut av att vara ledig!! När skolan drar igång igen kommer du sakna att inte ha något att göra ;)

Viccy
DATUM: 2010-03-01 | TID: 22:49:20
URL: http://kitchi.blogg.se/

Njut av att vara ledig!! När skolan drar igång igen kommer du sakna att inte ha något att göra ;)

Anonym
DATUM: 2010-03-02 | TID: 00:22:18

vad ska du göra på druvan?



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback