djungelvrål i flera former än apformen?

Googlade nyss på Djungelvrål för att jag har en sån klubba i jackfickan som jag tänkte pallra mig iväg för att hämta snart, men så blev jag helt inne i Wikipedia där det stod om Malaco och just om Djungelvrål. Ni vet ju att det är en apa på påsen och jag trodde fan att det bara var lakritsformade apor i påsen, men nej, så är inte fallet. Det är tydligen också elefanter, lejon och ekorrar. Herre min gud säger jag bara. Det bevisar ju att jag bara kör näven i påsen, tar tag i några godisar och moffar in i munnen direkt, utan att ens tänka.


Kolla, här finns till och med bildbevis.

Men det känns så himlans fel bara.
Det känns som om jag bara har sett den apliknande figuren. Kanske även den som ska föreställa en ekorre, men lejonet och elefanten känns bara fel. Känns som något dåligt skämt. Hello Blåsningen liksom. Vart är kamerorna? Vart är Reneé Nyberg? Come out, come out, where ever you are.


En sån här ska jag hämta nu i alla fall, mumma!

2010-03-10 23:47:57
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-03-11 | TID: 17:30:53
URL: http://kitchi.blogg.se/

Mmmmm... SVARTA KULOR! ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback