det ser inte ljust ut, men än finns hoppet kvar

Förlust.
Det här ser inte så ljust ut, mina vänner. 3-2 i matchserien till Skellefteå. På söndag kan allt vara över. Jag är där när allt kan ta slut. Fan vad jag kommer gråta om Skellefteå vinner. Pinsamt. Har redan stått där och rågrinat en gång och det var när de hissade Jörgen Jönssons nummer i taket. Hatar att gråta offentligt. Men jag kunde inte låta bli. Nej, nu ska inte jag vara deprimerande här. Det kan gå hursomhelst. Det har vart jämna matcher alla matcher så än finns det hopp kvar. Om det nu skulle vara sista matchen så är jag i alla fall där på den. Det känns bra.
2010-03-26 21:29:32
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback