det här skulle jag aldrig kunna göra

När jag kom hem förut så städade mamma i badrummet och då kom jag att tänka på en grej när det gäller föräldrar och deras barn. Ni kan själv sätta er in i situationen; tänk er att ni har småbarn och de kommer hem efter en dag på dagis eller en dag i skolan. De har gjort något fint när de har pysslat eller när de hade slöjd och har nu med sig det hem. Föräldrarna blir helt imponerade av vad de har gjort och STÄLLER FRAM DET OFFENTLIGT trots att det ser ut som fan. Fint exempel finns på bild här nedanför. Aldrig i livet att jag skulle ställa fram det så alla kunde se det. Jag ska fan inte vara tvungen att ha det framme bara för att det är så man ska göra när ens unge kommer hem med grejer som den har gjort. Förstör den inredningen så får den fan ligga längst inne i garderoben eller i något förråd där den inte syns.



Här har ni exemplet.
En väldigt fin grej som man då ska ha toalettrullarna på. Jag står bakom denna fantastiska design. En ung jag. Tror jag gick i typ tvåan eller trean när denna fantastiskta skapelse föddes. Ni ser ju själva hur fint jag har fått till insjunkningarna eller hur fasen jag ska förklara det, men alltså, det som går in. De sitter ju verkligen mitt emot varandra. Eller inte. Och ja. Det som är högst upp ska faktiskt föreställa ett hjärta. Hade jag vart mamma hade jag definitivt inte haft den här hemskt fula saken synlig på badrummet.

2010-03-23 21:45:38
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback