det där med ålder

Hehe. Mammsen fyller 50 idag. Det är så roligt tycker jag för hon vill inte bli gammal. Vem vill det egentligen? Eller, jag vill bli äldre, men inte gammal. 20 år räcker. Eller typ 23 eller något. 17 orkar jag inte vara längre. Det är jobbigt att vara för liten för vissa saker. Liten. Man bli ju automatiskt klassad som det när man inte är myndig. Töntigt. Jag är inte liten. Jag är stor. Störst av alla. Hehe. Nejdå, inte bli för självgo nu.


Baguette med potatissallad och köttbullar som jag åt hos m&m.

Snygg när jag äter ja. Snyggast all the time liksom.

2010-03-12 20:59:02
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2010-03-12 | TID: 22:24:08
URL: http://acinnej.blogg.se/

Hipp hipp hurra! Hoppas hon hade en härlig födelsedag! =)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback