VÄX UPP!

La precis upp ett inlägg som jag sedan raderade.
Det handlade om att jag stör mig på blåögda fbkfans.
Fans som inte kan erkänna när det går dåligt för sitt lag.
De som alltid klagar på att domaren är så jävla dålig.
Jovisst, det är väl hans fel att laget suger.

Stör mig på fbkfans som är så jävla töntiga.
De som fortfarande inte har glömt matchen nere i Göteborg.
Då när klockan i Frölundaborg inte funkade och stannade.
Efter det blev Frölunda kallade för Fusklunda.

Hur jävla moget är det?
Jo men visst, det var FRÖLUNDAS fel att det blev så.
Säkert någon SPELARE som har fixat så att det skulle bli fel.
Kan ju inte ha vart så att det bara blev fel, helt random, nejdå.

Och Hv71 blir till Hiv71.
Och Jerusalem (Jönköping) ska brännas.
Jo men det är ju också moget.

----

Jag är fbkfan.
Men jag tänker fan inte sjunka så lågt som var dom här har gjort.
Jag kan erkänna när jag Färjestad suger och har gjort en dålig match.
Jag behöver inte skylla på domaren eller säga något illa om andra lag.
Visst, klart jag har gjort det någon gång, men fan inte på den här nivån.
Tycker bara att det är dags att vakna upp och börja heja på sitt lag fullt ut.

2010-06-06 00:41:11
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback