thoughts about love

"And now, my sweet litte flower, I will live thee be
But mearly for a short time, and I will count the heartbeats
"

*dör*

----

Jag har tänkt lite på det här med kärlek, förhållanden och så. Eller lite, jag har tänkt MYCKET. Om och om igen. Det jag har kommit fram till är att jag känner mig rädd när jag tänker på att ha ett förhållande. Speciellt om det gäller en kille som är mycket mer erfaren än jag. En kille som har haft flera andra förhållanden.

Det som jag, spontant, känner mig mest rädd för är att jag ska tänka för mycket på hans före detta flickvänner. Jämföra mig med dom. Undra om han älskar mig lika mycket som han älskade dom. Undra om han älskar mig mer än dom. Om jag är bättre.

----

Kärlek.
Tänk vad sjukt det är egentligen.
Man träffar någon, älskar den av hela sitt hjärta, sen kanske man gör slut.
Efter ett tag träffar man en ny och kan också älska den av hela sitt hjärta.
Kärlek har alltid varit ett konstigt fenomen och kommer alltid vara det.

2010-06-04 19:09:56
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2010-06-04 | TID: 23:45:06
URL: http://kitchi.blogg.se/

Ny header! Najs! :D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback