tårar för kärleken mellan Victoria och Daniel

Har glömt att berätta att jag grät som ett litet barn förut.
Kollade slutet på sammanfattningen av bröllopet som var igår och så visade de i lite slowmotion när kronprinsessan Victoria och Daniel stod längst fram i kyrkan. Victoria vände huvudet mot Daniel som för att vänta på att han skulle titta på henne, och när han gjorde det så blinkade hon med höger öga mot honom och log. Då gick mitt hjärta sönder lite faktiskt. Det var så fint. Hon känns så trygg på något sätt. Plus att dom verkligen är fina tillsammans.

Grät för övrigt igår också när jag såg lite på middagen efter bröllopet.
Daniel höll tal och avslutade med de här raderna:
"Störst av allt är kärleken.
Victoria, jag älskar dig så."

Det var ju bara för fint.


Bild från: Expressen
Daniel kan inte hålla tillbaka tårarna i kyrkan.
Så fint.

2010-06-21 02:03:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback