straffar tillbaka i elitserien?

Det är sommar och jag sitter och kollar in Hockeyexpressen.
Rykten säger att de ska återinföra straffavgörande.
MAMMA MIA säger jag då och blir glad som fän.
Älskar straffar för jag blir så nervös då.
Ibland är det kul att vara nervös.

---

BTW
Så ska jag köpa biljetter till Inlinehockey-VM.
I år avgörs det faktiskt ett stenkast från där jag bor.
Nämligen i mitt föredetta andra hem - Löfbergs Lila Arena.

Sverige. USA. Tyskland. Finland. Slovenien.
Tjeckien. Kanada. Österrike.
Slovakien. Storbritannien. Brasilien. Ungern.
Australien. Japan. Argentina. Kroatien.

Sjukt otippade länder, jag menar, Brasilien?
Brasil = football. Not hockey. Not inlines.

2010-06-03 01:02:07
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback