santa claus is coming to town

Har på kanal åtta på tv och vad får jag då höra och se?
Jo, en jävla JULLÅT och folk som firar julafton någonstans i snön.
Tittar sedan ur genom fönstret här och ser en nästintill klarblå himmel.
Då blir man bara lugn liksom.

---

Midsommar imorgon, med regn och allt. Eller? Jag hoppas att det för en gångs skull blir fint, men samtidigt vore det ingen riktig midsommar om det inte regnar åtminstone en droppe eller något. Hehe. Vad ska ni göra imorgon? Själv blir det att grilla med familjen. ABSOLUT INGEN sill för min del. Det är såå old school. Det är kyckling och grillspett som gäller. Blir nog nice skulle jag tro. Ska handla idag. Med halva jordklotet. Kan tänka mig att alla gör det idag. Hatar när det är mycket folk i affären. Känner mig så liten då. Buhu. Aja, får följa med i alla fall så kanske det slinker ner något roligt till mig i kundvagnen. Hihi.


Fin skuggbild jag fick här, btw.

2010-06-24 13:07:27
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback